“Eelmise aasta alguses oli meid kaheksa, praegu on üle 40. Aasta lõpuks on plaanis, et meid on 80-100 ja me teeme viit mängu: kahte enda oma ja kolme levitajatele,” räägib Gamecani asutaja ja tegevjuht Marten Palu. “Ühe levitajaga teeme praegu täielikku outsource’i: ehitame nende jaoks mängu algusest lõpuni. See on tuntud frantsiisimäng, mis avalikustatakse 1. septembril.”
Mis on Gamecani edu saladus? Kuidas on võimalik, et globaalse mängutööstuse kontekstis vähetähtsas Eestis suudab maailmatasemel talente kohale meelitada väike stuudio, mis on seni välja andnud vaid ühe early access mängu vaat et olematu aktiivsete mängijate hulgaga? Marten Palu selgitab, et andekate inimeste enda juurde meelitamisel ei loe alati rahamäed ja kuulsus. Samuti ei ole vaja miljoneid aktiivseid mängijaid, et sinu mäng satuks oma ala tippude huviorbiiti.
Loeb kvaliteet, mitte kvantiteet
Gamecani lugu algab “Overstepiga”, tasuta mitmikmänguga, mis on Steami early access programmis saadaval alates 2019. aastast. “Overstep” on nullist Gamecanis loodud mäng, mida algselt plaaniti ka ise levitada. Kuigi “Overstepi” mängijaskond on olnud püsivalt väike, jäi see silma tuntud USA mängulevitajatele. Gamecani jaoks tähendas see olulist suunamuutust.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.