Sisuturundus

Raadioreklaam jääb kauaks meelde. Kutsu tiiger appi!

Reklaamiagentuur Tiigervisioon aitab sul jõuda esialgsest reklaamiideest raadioeetrist kostuva haarava heliklipini, mida kuulajad ka hiljem meenutavad.

Tutvu raadioreklaamide ja teiste tehtud töödega Tiigervisiooni veebis!

Toodete ja teenuste tutvustamisel raadios on mitmeid eeliseid. Raadio on tänini populaarseim vahend autos muusika kuulamiseks ning erinevalt telest või sotsiaalmeediast, kus pilgu pööramine mujale on lihtne, ei hakka keegi eetrist tuleva reklaami pärast raadiokanalit vahetama.

Korduv ja õigesti sihitud reklaamsõnum jääb kuulajale hõlpsalt meelde.

On raadios korrataval sõnumil eeliseid digireklaami ees?

Erinevalt sotsiaalmeediast on raadioeetris korraga üks sõnum ja mängitav lugu või reklaam ei võistle hetkes teiste teadetega kuulaja tähelepanu pärast.

Taustaks mängib raadio kodudes ja erinevatel töökohtadel. Autodes kuulatakse raadiot enim tipptundide ajal sest see loob hommikul uue tööpäeva alustamiseks õige meeleolu ning õhtul koju sõites aitab raadioeetrist tulev muusika lõõgastuda või siis saab uudiseid kuulates ülevaate päeva tähtsamatest sündmustest.

Seega jagub kõrvapaare raadio tarvis pea terve päeva jooksul.

Mõned tähtsamad punktid haarava heliklipi loomiseks on allpool ära toodud, ent kõige parem on raadioreklaam tellida aga oma ala spetsialistidelt Tiigervisioonis.

Õige sihtrühm märkab korduvaid reklaame

Igal raadiojaamal on erinev ja jaamale truu kuulajaskond ning seda silmas pidades saab sõnumi viia soovitud sihtrühmani.

Parima tulemuse tagab reklaamide kordamine päeva lõikes ning pikema perioodi jooksul. Ainult üks-kaks korda eetrisse lastud reklaamsõnum võib jääda muude toimetuste kõrvalt kuulajatele märkamata. Meelde jäävad korduvad ja selged teated, mis inimest tõeliselt kõnetavad.

Tabav raadioreklaam on lühike, ühe-kahe selge sõnumiga ja sisse loetud sobiva häälega. Hea reklaami lõpus peaks olema üleskutse järgmiseks tegevuseks. Mida saab reklaami kuulaja kohe edasi teha, kui tal asja vastu huvi on? Kas külastada reklaamitud asutust, veebilehte või e-poodi?

Iga sekund ja emotsioon on tähtsad!

Reklaami pikkust raadios mõõdetakse sekunditega, mis esitab raadioreklaami loomisele väljakutse – kuidas anda idee edasi võimalikult lühidalt ent samas meeldejäävalt? Siinkohal on abiks Tiigervisiooni kogenud copywriterid, kes on meistrid lühikeste ja tabavate teadete koostamise peale.

Reklaami sisselugeja hääl tasub valida vastavalt reklaamitavale sõnumile – ta peab enda häälega ja tajutava olekuga kõnetama sihtrühma.

Üks sõnum korraga

Üheselt arusaadav ja selge reklaam annab kavalast sõnademängust parema tulemuse, sest kuulajad ei pühenda tõenäoliselt kogu oma tähelepanu raadiole.

Raadio mängib tihtipeale tegevuste taustaks ja lihtsalt mõistetav reklaamsõnum, mille üle pikalt juurdlema ei pea, jõuab paremini publikuni.

Parimate tavade kohaselt on lühireklaamis üks või tõesti äärmisel juhul kaks olulist infokildu, mis tuuakse välja alguses ja teist korda kokkuvõtlikult ka reklaami lõpus.

Nii saab edastatud teate kinnistada. Raadioreklaami lõpp on ka hea koht ettevõtte nime kordamiseks – see aitab tõsta ka bränditeadlikkust. Loe bränditeadlikkusest lähemalt ajujaht.ee veebis.

Reklaami tulemuslikkust saab mõõta sooduskoodiga

Soovides otseselt mõõta raadioreklaamide tulemuslikkust, tasub igas reklaamis tutvustada ainult ühte kindlat (soodus)pakkumist või piiratud ajal kehtivat sooduskoodi. Nii saab tellija jälgida, kui paljud soovisid tegelikult reklaamitud pakkumist kasutada.

Ning üks offline’ kanalis sisuga turundamise väljakutsetest, mõõtmine, saabki lihtsa ja toimiva lahenduse.

Tiigervisioon.ee – brändingu terviklahendused koos kampaaniatega igas reklaamikanalis.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.