Eesti suurimale äriideede konkursile esitati tänavu kokku 341 äriideed. Sama palju ideid esitati Ajujahile ka möödunud aastal. Ideid esitati esmakordselt kõigist 15 maakonnast. Enim kasvas sotsiaalse ettevõtluse kategooria, kuhu esitati 46 äriideed.
Huvi ettevõtluse vastu on endiselt suur
Ajujahi ellukutsuja EASi ettevõtluse keskuse direktori Tanel Rebase sõnul näitab esitatud ideede arv Ajujahi kindlat kohta Eesti ettevõtlusmaastikul. “Inimeste huvi ettevõtlusega alustamise vastu ei ole kuskile kadunud, Ajujahi kogutud ideede saak on selle tõestuseks,” ütles Rebane ja lisas, et soovib kõigile osalejatele edu ning ootab huviga, millised põnevad ideed tänavu esile kerkivad.
Võrreldes eelmise aastaga kasvas enim sotsiaalse ettevõtluse kategoorias esitatud ideede arv, kuhu esitati tänavu 46 äriideed. SEB Grupi innovatsioonijuhi ja žüriiliikme Mart Maasiku sõnul ühiskonna mõistmine edu eelduseks kõigile ettevõtjatele, kes soovivad kasvada. „Ajujahilt kasvab igal aastal välja mitmeid edukaid sotsiaalseid ettevõtteid. Usun, et need meeskonnad inspireerivaid ka kõiki teisi ettevõtjaid laiemalt mõtlema,” rääkis ta.