Üheks põhjuseks toob ta fakti, et hip-hop on žanrisiseselt laiali valgunud ning sel on ülimalt palju variatsioone, mis tingib selle, et igaüks leiab sellest küllusest endale midagi. Teise põhjusena on tehniliste vahendite parem kättesaadavus.
“Tehnoloogiliselt on hip-hop muutunud. Kui hip-hopi nn “golden era” ehk 90-nendatel kasutati peamiselt sämplipõhiseid muusikataustu, siis nüüd on see puht juriidiliselt suht raske. Originaalsämplite ostmine on kallis ja keerukas, seepärast kasutatakse rohkem lihtsate vahenditega tehtud taustasid. Tehnoloogia areng lubab aga igal tüübil teha sama soundiga asja, mis kuulsamad mehed teevad. Ehk kokkuvõtvalt kui pliiatsi ja paberi leidsid vanasti ikka, siis muusikalist poolt oli raskem teha. Praegu saab igaüks endale nn Selverist kodustuudio osta.”
Genka mainib ka, et hip-hopi sotsiaalpoliitiline osakaal ja sõnum on muutunud. “Räpparite elujärg on muutunud: kes vanasti elas ja rääkis raskest elust getos, istub nüüd Bel Airis Lamboga basseinis, joob Dom Perignoni ja põletab jaanipäevaks suure hunniku 100-dollarilisi.”
Soundcloudi võrdleb Genka aga omaaegse Eesti hip-hop foorumiga. “Kui kunagi hakati Eestis hip-hopi tegema, siis pandi püsti eesti hip-hopi foorum. See oli nagu hea platvorm oma muusikat teistele lasta ja promoda. Ja nagu oli seal foorumis, siis on ka täpselt sama Soundcloudi asjaga: 70% on suht pask ehk arenemisvõimetud ja andetud või pullitegijad, 30% on päris cool ja sellest 30%-st umbes 5% saab kunagi rohkem asja.”
Nublu, kellest on ilmselgelt asja saanud ja keda kutsutakse siiani Soundcloudi räppariks ei ole aga Genka sõnul sugugi Soundcloudi räppar. “Sellel žanril on ikka absoluutselt teistsugused piirjooned kui sellel mussil, mis Nublu teeb. Soundcloudi räppi kui žanri kõige kõvemad tegijad Eestis on Sip€lga14 ja Noor Väike Marps.”
Genka märkis, et Nublu teeb absoluutselt teistsugust muusikat, samas on ta fenomen ja kõlab hästi. Tema esimesed lood, näiteks “Tüdrukud” ja Droonid”, olid žanriliselt “soundcloudikad”, aga muidu mitte.